Nieuws Oktober 2014

Kom el Clásico kijken!

Wil je live op een groot scherm samen met andere Barça-fans het mogelijk officiële debuut van Luis Suárez én Messi topscoorder aller tijden zien worden in de Primera División?

Kom dat op zaterdag 25 oktober naar de penyabijeenkomst van de Fan Club Barcelona in het Rat Verlegh Stadion van NAC Breda!!

Door het vroege aanvangstijdstip van el Clásico is het een mooie gelegenheid voor de jonge
Barça-fans om in het Blaugrana van de wedstrijd te genieten. De mooist uitgedoste fan ontvangt een speciale prijs, dus zorg voor een mooie Blaugrana outfit! Is je Blaugrana garderobe nog niet bijzonder genoeg? Dan kun je HIER bij de Barcelona Fan Shop je outfit compleet maken!

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom. Neem er zo veel mee als u wilt, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Klik HIER voor alle informatie over de penyabijeenkomst.

De Barça Quiz voor de kinderen wordt ongeveer een uur voor de wedstrijd gehouden en natuurlijk sluiten we de penya na de wedstrijd weer af met een loterij weer tal van prachtige Barça-prijzen, met als hoofdprijs....
een gesigneerd Barça-shirt van Lionel Messi!!

Wilt u niets missen van de Spaanse klassieker én kans maken op een door Messi gesigneerd voetbalshirt?

Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!

Tot ziens in het Rat Verlegh Stadion!