Nieuws Juli 2013

13 november Nationale Voetbal Vakbeurs

De tweede editie van de Nationale Voetbal Vakbeurs op woensdag 13 november 2013, ‘Het facilitair voetbal event van Nederland’.

Met trots kondigt ZPRESS Sport de tweede editie van de Nationale Voetbal Vakbeurs (NVVB) aan. Net als vorig jaar wordt het facilitair voetbal event van Nederland georganiseerd in de Evenementenhal Gorinchem. Op woensdag 13 november 2013 komen hier alle
clubbestuurders van voetbalverenigingen in Nederland bijeen om voetbalgerelateerde toeleveranciers te ontmoeten. Een event dat geen enkele clubbestuurder mag
missen. “De NVVB richt zich niet alleen op clubbestuurders, maar ook op iedereen die bij zijn vereniging een functie bekleed, dus ook kantinebeheerders, trainers, materiaalmannen en medische staf zijn van harte welkom”, aldus Lion Blok.

Na een succesvolle eerste editie vorig jaar kon ZPRESS Sport er niet meer omheen. Er moest en zou een tweede beurs komen. Tijdens de primeur trok de unieke vakbeurs meer dan 5.000 clubbestuurders en 175 exposanten op één dag. Voor eventmanager Lion Blok een geslaagde, maar niet geheel onverwachte opkomst. “De Nationale Voetbal Vakbeurs is opgezet om clubbestuurders beter in contact te brengen met toeleveranciers, deze clubbestuurders, die vaak
vrijwillig de taken op zich nemen zien de NVVB dan ook als de uitgelezen mogelijkheid om aanbestedingen te doen voor hun voetbalvereniging. Uiteraard biedt de NVVB ook de bezoeker de mogelijkheid om zich te oriënteren inzake de laatste ontwikkelingen en trends van producten/diensten op hun vakgebied. De opkomst van afgelopen jaar was dus geslaagd te noemen, maar we blijven altijd vooruitkijken en vernieuwen om de clubbestuurders nog beter van dienst te kunnen zijn.”

De woorden van Blok zijn veelbelovend, zo bevestigt medeorganisator en directeur Fred van Vloten van ZPRESS Sport. “Je merkt dat de NVVB beurs nu al een begrip wordt in voetballend Nederland. In de wandelgangen van voetbalverenigingen hoor je steeds vaker onze naam vallen. Niet alleen de bezoekers, maar ook alle exposanten waren enthousiast over de eerste editie. Hieruit blijkt dat de NVVB geen éénmalig event is. Om die reden hebben we dan ook een driejarig contract afgesloten met Evenementenhal Gorinchem, breiden we de beursvloer uit met ruim 30% en verzorgen internationale trainers demonstraties op een speciaal aangelegd voetbalveld in de beurshal. Verder zal ZPRESS Sport, net als vorig jaar, het programma invulling geven met seminars en bekende gastsprekers.”

Voor de 2e editie verwacht Blok meer dan 200 exposanten op de beurs. “Naast de bekende leveranciers van scoreborden, tribunebouwers, teamwear, trainingskampen, kunstgrasvelden,
horeca, medische en financiële producten, zullen dit jaar vele nieuwe producten op de beurs worden gepresenteerd. Ook krijgt de NVVB meer bekendheid over de grenzen. Met name
verenigingen en toeleveranciers uit België hebben zich al aangemeld om aanwezig te zijn op de NVVB. Door het grote scala aan producten en diensten wordt de voetbalmarkt veel
transparanter en kunnen de verenigingen gunstiger inkopen op de lange termijn. De beurs is daadwerkelijk een toegevoegde waarde voor voetballend Nederland, daarom kijken wij er naar uit om samen met alle aanwezige clubbestuurders en exposanten op woensdag 13 november een onvergetelijke voetbaldag te beleven.”

Ga voor meer informatie naar de website of neem contact op via 078-6397070.

Meld u GRATIS aan als bezoeker op:
www.nationalevoetbalvakbeurs.nl/toegangskaarten