Nieuws Februari 2015

21 spelers mee naar Manchester

Met de verloren competitiewedstrijd tegen Málaga (0-1) achter de rug wenden Luis Enrique en zijn mannen zich tot de Champions League. Dinsdag 24 februari wordt de eerste wedstrijd van het tweeluik tegen Manchester City in de achtste finales gespeeld, een prachtig affiche.

Enrique neemt 21 spelers mee naar Manchester: Ter Stegen, Bravo, Masip, Montoya, Piqué, Rakitić, Busquets, Xavi, Pedro, Iniesta, Suárez, Messi, Neymar, Rafinha, Mascherano, Bartra, Jordi Alba, Sergi Roberto, Adriano, Alves en Mathieu.

Maandagochtend vertrekt de selectie in de ochtend naar Engeland. Om zes uur in de avond zal Enrique tot de pers spreken samen met Gerard Piqué, en ’s avonds zal er nog in het stadion van City een training afgewerkt worden voor de wedstrijd van dinsdagavond.

De return zal op 18 maart gespeeld worden. Wil jij Barça in Camp Nou beleven op het Europese podium? Met de Champions League reis van de Fan Club Barcelona en NBD Sports kan dat! Kijk hier voor meer informatie en wees er snel bij, want er zijn nog slechts vier plaatsen beschikbaar!