Nieuws Maart 2012

Adriano geblesseerd

Dinsdagavond speelde Adriano Correia alleen de eerste helft tegen Granada. De Braziliaanse verdediger bleef vanwege een blessure tijdens de rust achter in de kleedkamer. De medische staf maakte kort na de wedstrijd bekend, dat hij een spier verrekt heeft in de hamstring van zijn rechter been. Door deze blessure zal Adriano 10 dagen niet kunnen spelen.

Deze blessure is een domper op alle feestvreugde van dinsdagavond. Mede door de lange afwezigheid van Abidal en de verkoop van Maxwell, heeft Guardiola niet veel linker verdedigers meer tot zijn beschikking. De tweede helft speelde Puyol op deze positie en verving hiermee Adriano. Laatst genoemde speelde dit seizoen al 28 wedstrijden en wist hierin drie keer te scoren.