Nieuws Mei 2012

Alexis weer terug

Alexis Sánchez heeft dinsdagmiddag de groepstraining weer hervat na zijn dijbeen blessure, welke hij had opgelopen tijdens de wedstrijd tegen Rayo Vallecano. Ook de Barça B spelers Bartra, Montoya en Tello verschenen op het trainingsveld, zodat Josep Guardiola een complete groep had.

Dinsdag was de eerste training sinds de wedstrijd tegen Real Betis van afgelopen zaterdag. De spelers hadden van Guardiola een paar dagen rust gekregen, omdat Barça de finale van de Copa del Rey pas volgende week vrijdag speelt. Dinsdag was dan ook de start met de voorbereiding op deze finale voor het team van Guardiola. Naast de terugkeer van Alexis, was er namelijk nog iets bijzonders. De spelers trainde met de bal die ook tijdens de finale van de Copa del Rey zal worden gebruikt en tijdens Euro 2012.