Nieuws September 2014

Alles begint weer

FC Barcelona heeft een promotie filmpje op de diverse sociale media gezet met de titel Everything Starts again. Hiermee wil men de fans weer klaar maken voor het nieuwe seizoen dat inmiddels al gestart is.

Sinds de plaatsing van de video op 9 september is de video een groot succes op de verschillende sociale media kanalen van de club. De film die gemaakt is in Camp Nou, is in de korte tijd door meer dan 300.000 gebruikers bekeken. Hier onder kunt u de promotie film ook bekijken.

Vandaag publiceerde FC Barcelona nog een tweede film, hierin zitten exclusieve achter de schermen beelden van hoe de promotie film werd gemaakt. Alle grote sterren, zoals Suárez, Messi, Neymar en Iniesta zijn te zien in deze “Making of” video.

Door de komst van Luis Enrique en enkele nieuwe spelers, beseft men binnen de Catalaanse club dat er een nieuw tijdperk is aangebroken. Vandaar dat het idee was ontstaan om deze video te maken. Ook hoopt men dat met deze video het seizoen echt gaat starten bij zowel spelers als fans en zoals de slogan verkondigt: Alles begint weer!

Video's: www.fcbarcelona.cat