Nieuws April 2012

Alves traint met teamgenoten

Maandagmiddag trainden de spelers ter voorbereiding op de thuiswedstrijd tegen Getafe (dinsdag, 21:00 uur). Dani Alves, die in het duel met Zaragoza een lichte verrekking in zijn dijbeen opliep, was in staat om een gedeelte van de sessie met de andere spelers mee te trainen. De Braziliaan was één van de achttien spelers uit het eerste team die deelnamen aan de trainingssessie, onder wie Ibrahim Afellay, die nog altijd hard werkt om weer fit te worden. Ondertussen trainde Gerard Piqué apart van de ploeg om te herstellen van een probleem in zijn dij. Vier spelers van Barça B (Bartra, Montoya, Tello en Muniesa) maakten de groep compleet.

De laatste training voor de competitiewedstrijd zal dinsdagmiddag achter gesloten deuren plaatsvinden in het Camp Nou.