Nieuws April 2014

Barça en Betis goed voor veel goals

Zaterdag om 18.00 uur staat het competitieduel tegen Real Betis Sevilla op het programma. Toneel voor deze wedstrijd is het Camp Nou in Barcelona. Voor beide ploegen is het een belangrijk duel. Barça maakt nog grote kans kampioen te worden, terwijl Betis, op de laatste plaats in de Primera División, nog alle zeilen bij moet zetten om niet te degraderen.

Beide teams garanderen een aantrekkelijke wedstrijd met veel treffers. In de laatste tien edities die in Camp Nou gespeeld werden, maakte beide ploegen 44 goals. Ook dit siezoen zijn zowel de Catalanen als de Andalusiërs productief. De blaugrana’s hebben sinds de start van de competitie 89 treffers. Betis heeft dit seizoen al 61 goals.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.