Nieuws Maart 2014

Barça hervat training na Clásico

Na de winst in El Clásico van afgelopen zondag, is de selectie van de Blaugrana’s zondagnacht teruggekeerd in Barcelona. Voor de spelers die tegen Real Madrid hebben gespeeld, was er maandagmiddag een hersteltraining ingelast. De overige spelers hebben een normale training afgewerkt ter voorbereiding op het competitie duel tegen Celta de Vigo. Deze wedstrijd zal woensdagavond om 20.00 in het eigen Camp Nou worden gespeeld. Ook wacht Barça komende zaterdag de uitwedstrijd tegen stadsgenoot Espanyol.

Tijdens de reguliere training, versterkt door Barça B verdediger Bagnack, werd Martín Montoya gefeliciteerd met zijn contract verlenging. Grote afwezige in de reguliere training was Carles Puyol, die nog herstellende is van een knieblessure.