Nieuws Juli 2014

Barça in Huelva in nieuw uitshirt

Zaterdagavond, in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Recreativo de Huelva (20.45u), zal FC Barcelona voor het eerst het nieuwe uittenue dragen. Er is nog meer om naar uit te kijken; het is immers de eerste wedstrijd met Luis Enrique als coach op de bank, en een aantal spelers zal hun debuut in het eerste team maken.

Enrique neemt 23 spelers meer naar het Nuevo Colombino: zeven uit het eerste team en zestien uit Barça B. Rafinha blijft thuis uit voorzorg voor de kleine blessure die hij aan zijn linkervoet opliep. Adriano is eveneens niet van de partij, nu hij vier tot zes weken uit de roulatie ligt nadat er een lichte hartritmestoornis geconstateerd werd. Bojan is niet mee om technische redenen.

De volledige groep: Ter Stegen, Montoya, Bartra, Sergi Roberto, Deulofeu, Afellay, Patric, Bagnack, Edgar Ié, Lucas, Grimaldo, Samper, Diagne, Halilovic, Babunski, Munir, Sandro, Dani Nieto, Juan Román, Dongou en Adama).