Nieuws Januari 2019

Barça koopt Todibo

FC Barcelona heeft op dinsdagmiddag melding gemaakt van een nieuwe transfer. Jean-Clair Todibo is aangekocht om de Catalaanse defensie vanaf volgend seizoen te versterken. De centrumverdediger komt transfervrij over vanuit Frankrijk en wordt gehaald van Toulouse. Het contract van de jongeling loopt aankomende 30 juni af bij de Franse club. De jonge verdediger maakte pas in 2016 zijn debuut bij Toulouse en is momenteel 19 jaar oud. De naam van Todibo werd ook bij andere clubs genoemd maar uiteindelijk heeft technisch directeur Abidal de diensten van de Franse jongeling weten te verzekeren. Al sinds begin november speelde Todibo niet meer bij Toulouse omdat hij weigerde zijn contract te verlengen.

Foto: www.fcbarcelona.cat