Nieuws Juli 2013

Barça oefent in Oslo

Zaterdagavond om 19.00 uur spelen de Blaugrana’s de tweede wedstrijd in de voorbereiding. Tegenstander in het Ullevaal Stadion is Valerenga IF. Dit is de eerste wedstrijd na de presentatie van Gerardo Martino als nieuwe hoofdcoach. De Argentijn is naar Oslo afgereisd om met de spelers kennis te maken. Martino zal de wedstrijd vanaf de tribune bekijken. Jordi Roura en Joan Francesc Ferrer.

De selectie bestaat uit dezelfde 23 spelers die afgelopen woensdagavond tegen Bayern München speelden. Ondanks de 2-0 nederlaag, waren de reacties na afloop positief. Zo hebben de spelers van Barça B complimenten ontvangen en heeft de selectie wedstrijdritme opgedaan.

Donderdag stond na aankomst in Oslo meteen een besloten training op het programma. Op vrijdag was de eerste training geopend voor publiek, waarna er welgeteld 1500 mensen de spelers van het Catalaanse team kwamen bewonderen.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook en Hyves van de Fan Club Barcelona.