Nieuws Februari 2013

Barça - Sevilla vastgesteld op 23-02

De LFP heeft een wijziging doorgevoerd in het speelschema. Barça ontvangt Sevilla op zaterdag 23 februari om 22.00 uur in het eigen Camp Nou.

Sevilla, met Nederlander Hedwiges Maduro aan boord, draait tot nu toe een matig seizoen. De ploeg uit het zuiden van Spanje staat in de middenmoot, en dat is beneden de (vaak hooggespannen) verwachtingen. Toch had Barça het niet gemakkelijk toen de teams elkaar voor het eerst dit seizoen troffen. Door doelpunten van Fàbregas en Villa (in blessuretijd) wonnen de Blaugranas ternauwernood in Sanchez Pijuan.

Fan Club Barcelona gaat met een groep enthousiaste reizigers naar de thuiswedstrijd tegen Sevilla. Er zijn nu nog twee plaatsen beschikbaar voor deze reis! Klik hier voor meer informatie over de reizen.