Nieuws April 2009

Beleef een unieke avond!

Hierbij nodigen wij bezoekers van onze website, die geen lid zijn van de fanclub, uit om op zaterdag 2 mei a.s. getuige te zijn van een geweldig avondje Barça. Op die dag organiseert de Fan Club Barcelona een fantastische penya-avond op een toplocatie.

In het Willem II Stadion te Tilburg wordt vanaf 17.30 uur een avondvullend programma georganiseerd, met als apotheose El Classico, Real Madrid - FC Barcelona. Wie weet wordt dit de kampioenswedstrijd!!

Als u een blau-grana hart heeft (u moet wel fan zijn van FC Barcelona en niet van Real Madrid) dan staat voor één keer die avond "onze" deur ook voor u, als niet-lid, wagenwijd open. Kom daarom op deze avond van een prachtige Barça-sfeer genieten. U mag familie of vrienden meenemen. De entree bedraagt slechts
€ 5,00 per persoon, waarvoor u 3 loten krijgt en ook meespeelt met de blinde pool. Vier kansen dus op de prachtige beschikbare prijzen.

Er wordt deze avond ook voor een buffet gezorgd, waar u voor slechts € 15,00 per persoon aan deel kunt nemen. U moet dit dan wel even bij uw aanmelding opgeven. Het buffet kan niet meer geboekt worden!! Verder is er een rondleiding door het Willem II Stadion en komt er mogelijk een bekende Barça-Coryfee. Het hoogtepunt is natuurlijk de wedstrijd, die op groot scherm gevolgd kan worden. Er is maar één ding verboden en dat is de kleur wit!

Als u hier klikt kunt u zich aanmelden voor deze spetterende avond. Zorg dat u erbij bent!