Nieuws Oktober 2015

Blauw Barça-shirt verkrijgbaar!

Het thuis- en uitshirt van Barça voor het seizoen 2015/16 was al enige tijd verkrijgbaar, maar nu is ook het nieuwe uitshirt via onze eigen Barcelona Fan Shop leverbaar. FC Barcelona heeft de verkoop van het derde tenue voor zowel kids als volwassenen wereldwijd vrijgegeven.

De kleur is 'Night Rising' blauw en is het derde tenue in de Spaanse competitie, maar voor de Champions League het officiële tweede tenue. De eerste keer dat de spelers van Luis Enrique het nieuwe tenue droegen was tijden het uitduel bij AS Roma, 16 september jl. Het gele tenue, dat geïnspireerd is door de Catalaanse vlag
(La Senyera), blijft het officiële uittenue voor de Primera División.

Bij de Barcelona Fanshop is niet alleen het blauwe wedstrijdshirt te koop, maar ook de bijbehorende blauwe broek en sokken. Voor de dames is een getailleerd shirt te koop en uiteraard is er voor de kids (maat 116 t/m 170) én alle kleinste kids (maat 98 t/m 128) ook het complete blauwe tenue in het assortiment opgenomen. Tevens is het bijbehorende zwart/blauwe trainingspak, bestaande uit een jas en een broek, leverbaar voor volwassenen.

Bedruk nu je shirt met je favoriete speler of met je eigen naam en nummer!!
Bij ons alleen echte originele bedrukking voor slechts € 19,95!

De Fan Club Barcelona heeft voor haar leden speciale afspraken gemaakt met NBD Sports, de exploitant van de Barcelona Fan Shop. Als lid van de Fan Club Barcelona krijgt u 7,5% korting op alle andere producten uit ons gehele assortiment.
De Barcelona Fan Shop levert namelijk het grootste assortiment officiële fanartikelen van Barça van Nederland!!

Wilt u ook profiteren van deze korting, maar bent u nog geen lid van de Fan Club Barcelona? Klik dan hier om u aan te melden.

De webshop is overzichtelijk en het bestellen en betalen is heel eenvoudig, zonder gebruik van een creditcard via iDeal of een gewone overboeking.

Nieuwsgierig geworden? Klik dan hier om de webwinkel te bezoeken.