Nieuws Juni 2009

Bruna Saltor eventuele verdedigende versterking

Barça volgt al maanden Bruna Saltor, een verdediger uit El Masnou van 28 jaar die schitterde in het elftal van Almería. De verdediger, die op 30 juni niet meer bij Almería onder contract staat heeft aan het begin van dit jaar wel een precontract getekend bij Betis maar het degraderen van die club naar de tweede divisie en de interesse van grote clubs zoals Barça en Valencia zouden de toekomst van deze verdediger wel eens kunnen veranderen. Met het wegvallen van Sylvinho zou Saltor een ideale opvolger zijn. Mede omdat hij transfervrij mag vertrekken en dus geen euro zal kosten voor Barcelona. Betis heeft al laten weten hem niet te houden aan het precontract dat hij in januari getekend heeft. De situatie is nu geheel anders en Barça heeft hem in de lijst opgenomen om Guardiola meer mogelijkheden te geven het komende seizoen.