Nieuws September 2013

Busquets weer in training

Door de interlandperiode is de trainingsgroep van het eerste elftal gereduceerd tot slechts 9 spelers. Aan de training (foto's) van maandag, onder leiding van Jorge Pautasso, nam tevens Sergio Busquets deel. De verdedigende middenvelder was een week eerder geblesseerd geraakt aan zijn rechterdijbeen na een botsing met Javier Mascherano in de wedstrijd tegen Valencia. Busquets heeft niet aan alle onderdelen van de training deel genomen en deels apart van de groep aan zijn herstel gewerkt.

Daniel Alves trainde onder begeleiding van de fysiotherapeut van de club aan een peesontsteking in zijn rechter enkel. De Braziliaan keerde geblesseerd terug van de interland trip met de Braziliaanse selectie. De enkelblessure weerhield de verdediger van voetballen tegen Oostenrijk met A Seleção. Brazilië won het vriendschappelijke duel zaterdagavond met 6-0 en speelt dinsdag een oefeninterland tegen Portugal.

Donderdagochtend staat de eerste training gepland onder leiding van coach Tata Martino waaraan de gehele selectie, inclusief de internationals, deel zal nemen.