Nieuws November 2017

Cillessen niet met vertrek bezig

Jasper Cillessen is absoluut niet bezig met een eventueel vertrek bij Barça. Ondanks het feit dat hij nauwelijks speelt. Dit vertelde hij voor de camera van Ziggo Sport bij de training van Het Nederlands Elftal, dat in voorbereiding is op de oefenwedstrijden tegen Schotland en Roemenië.

Cillessen: "Ik klaag niet. We staan bovenaan, hebben nog één punt nodig voor de volgende ronde Champions League, de eerste wedstrijd in de Copa del Rey gewonnen. Wat wil je nog meer? "
Hij accepteert ook dat niet hij, maar Ter Stegen het doel verdedigt. "Hij heeft vier doelpounten tegen in de competitie en staat bovendien bovenaan in het klassement van de beste speler. Het zou een beetje dom zijn om te zeggen dat ik moet spelen, omdat hij het niet goed genoeg doet."

Ook een nieuwe club is niet aan de orde. "Ik ben daar absoluut niet mee bezig," aldus de doelman van Oranje. "Er zijn zoveel wedstrijden, je hebt niet eens tijd om daar over na te denken. Soms is het fijner om de knop om te zetten naar helemaal niets doen en denken."