Nieuws Februari 2018

CL Chelsea vs Barça

Champion League wedstrijd Chelsea –FC Barcelona

Ernesto Valverde heeft de selektie bekend gemaakt voor het komende Champions League duel van Barça tegen Chelsea in Londen. Alle 20 selektiespelers van het eerste elftal zullen de reis naar Londen maken, aangevuld met Barça B keeper Adrià Ortolá. Philippe Coutinho is niet speelgerechtigd, omdat hij al in de Champions League voor Liverpool heeft gespeeld. Verdediger Nelson Semedo is geschorst. Over Thomas Vermaelen is er ook positief nieuws, hij is hersteld van zijn blessure en heeft groen licht gekregen van de medische staf.

De selektie bestaat uit: Ter Stegen, Cillessen, Ortolá, Piqué, Rakitic, Sergio, Denis Suárez, Iniesta, Suárez, Messi, Dembélé, Paulinho, Paco Alcácer, Jordi Alba, Digne, Sergi Roberto, André Gomes, Aleix Vidal, Umtiti, Yerry Mina, Thomas Vermaelen.

Laatste training voor vertrek naar Londen

De laatste trainingssessie vond plaats op zondagmorgen in Barcelona. Daarna is Barça maandagmorgen naar Londen gevlogen.Waar de eerste training op maandag om 8.00pm CET zal plaatsvinden op het veld van Stamford Bridge.

Voor de trainingsessie spreken Ernesto Valverde en Ivan Rakitic met de pers. Op Stamford Bridge zal het een mooi weerzien zijn met oud Barça spelers Cesc Fàbregas en Pedro.

De wedstrijd wordt gespeeld op dinsdag 20 februari om 20.45 CET.

Foto: www.fcbarcelona.com