Nieuws Juli 2013

De 10 antwoorden van Messi

Lionel Messi sprak woensdag met de pers. Fan Club Barcelona selecteerde de 10 leukste/meest opvallende antwoorden van zijn persconferentie.

1. "Bayern München versloeg ons vorig jaar. Dit betekent dat wij nog hongeriger zijn dit seizoen."
2. "Vorig seizoen wonnen zij al de Champions League en met Guardiola als trainer wordt Bayern München alleen maar sterker."
3. "Real Madrid is ieder jaar sterk. Vanwege de spelers die zij hebben en de uitstraling van de club. Zoals altijd word het een lastige competitie."
4. "Het WK in Brazilië is nog ver weg. Ik denk aan FC Barcelona en de competities waarin wij actief zijn. Wanneer het WK dichterbij komt ga ik er aan denken maar de prioriteiten liggen nu bij de club."
5. "Thiago heeft besloten om ons te verlaten om zo meer aan spelen toe te komen. Het is zijn besluit, of wij het er mee eens zijn of niet."
6. "Ik kijk uit naar de voorbereiding. We willen de dingen goed doen, om zo klaar te zijn voor de start van de competitie."
7. "De wil om iedere wedstrijd te spelen is niet veranderd. Ik ben een korte tijd geblesseerd geweest. Soms neem je het risico om toch te spelen."
8. Over de belastingkwestie: "Ik ben er erg rustig onder. Ik heb vertrouwen in de mensen die ik in dienst heb voor deze kwestie. Ik heb daar zelf geen verstand van."
9. "Hopelijk is er een klik met Neymar op het veld. Hij is een geweldige speler die binnenkomt in een team vol sterren, maar ik denk niet dat hij aanpassingsproblemen zal ondervinden."
10. "Ik hoop dat Neymar veel doelpunten gaat maken voor FC Barcelona. Dat is waar we met zijn allen voor moeten strijden dit seizoen."