Nieuws September 2013

De 20 namen bekend

Dinsdagmiddag heeft Tata Martino, de 20 namen bekend gemaakt van de spelers die geselecteerd zijn voor de wedstrijd tegen Ajax.  Martino heeft besloten om alle 20 beschikbare spelers van de selectie te selecteren. Dit houdt in dat Pedro er weer bij is, na zijn wedstrijd rust van het afgelopen weekend. De selectie ziet er als volgt uit:
Valdés, Pinto, Montoya, Piqué, Fàbregas, Xavi, Pedro, Iniesta, Alexis, Messi, Neymar, Dos Santos, Mascherano, Bartra, Busquets, Song, Tello, Adriano, Alves en Roberto.

Alba, viel tijdens de wedstrijd tegen Sevilla uit en is nog niet hersteld, daarom zal hij de eerste wedstrijd in de Champions League missen. Naast Alba ontbreken ook Puyol, Cuenca en Afellay in de selectie vanwege blessures.

Dinsdagochtend heeft het team getraind op het sportcomplex Ciudad Deportiva. Puyol kon een deel van de training mee doen met zijn collega’s. Tijdens de training waren ook 11 spelers van Barça B die mee trainde. Uit de ziekenboeg was er ook goed nieuws. De in juni geopereerde Cuenca, was ook op het veld te vinden. Wel trainde hij nog apart van de groep.

Woensdag zal de laatste training, zoals gebruikelijk, plaats vinden in Camp Nou achter gesloten deuren.