Nieuws April 2013

De fanclub bestaat 14 jaar!

9 april 1999 is een memorabele datum! Op die dag werd de Fan Club Barcelona officieel opgericht.

Binnen een mum van tijd groeiden we uit tot Barça's grootste fanclub buiten Catalonië. Met o.a. een eigen, zeer uitgebreide en actuele website, een prachtig glossy magazine, fanreizen en landelijke penyabijeenkomsten proberen wij zo veel mogelijk voor de Nederlandstalige supporters te doen.

Via deze weg wil ik als voorzitter van de fanclub de vrijwilligers, die zich week in, week uit tomeloos inzetten voor de fanclub, enorm bedanken! En dit 14-jarig jubileum hadden wij nooit kunnen vieren zonder onze trouwe leden, waarvan velen ons al vanaf het eerste jaar steunen. Wij hopen de komende jaren nog vele successen van Barça met u als fan te kunnen delen. Op naar het derde lustrum!

Speciaal voor het 14-jarig jubileum hebben wij een pagina aangemaakt met o.a. 14 jaar voetbalhistorie en welke spelers van Barça hadden, gedurende het bestaan van de fanclub, de eer om het veld te betreden met nummer 14 op het shirt?

Namens de redactie en het bestuur van de fanclub wens ik u veel leesplezier!

Met vriendelijke groeten,

Peter Goedbloed