Nieuws November 2014

Del Bosque heeft 5 Barça spelers opgeroepen

De bondscoach van Spanje, Del Bosque, heeft vrijdag zijn selectie bekend gemaakt voor de interland wedstrijden  van volgende week. In deze selectie komen vijf spelers van FC Barcelona voor.

De vijf spelers die met Spanje op stap mogen, zijn Piqué, Bartra, Alba, Busquets en Pedro. Iniesta heeft zich afgemeld vanwege een blessure, die hij heeft opgelopen in El Clásico.

Spanje speelt op zaterdag 15 november eerst in Huelva tegen Wit-Rusland. Dit betreft een EK kwalificatie wedstrijd. De dinsdag erna speelt Spanje in Vigo, tegen wereldkampioen Duitsland. Dit is een vriendschappelijke wedstrijd.

Bij Spanje onder de 21 jaar zijn ook drie Barça spelers opgeroepen. Sandro, Munir en Samper zijn de geselecteerde spelers en zij mogen hopen op speeltijd tegen de leeftijdsgenoten van België