Nieuws November 2017

Dembélé herstelt verder

Dembélé's herstelt verder op Ciutat Esportiva.

De blaugrana aanvaller vervolgt zijn training op Ciutat Esportiva. Hij is herstellende van een hamstringblessure, die hij op 16 september opliep in de wedstrijd tegen Getafe in het Coliseu Alfonso Pérez, welke eindigde in 1-2 winst. Iedere dag komt de terugkeer van Ousmane Dembéle een stap dichterbij, hoewel er geen datum bekend is wanneer de Franse aanvaller zijn Barça wedstrijdshirt weer kan dragen. Bijna 2,5 maanden lang hebben we gezien dat Dembélé meerdere malen zijn trainingsuren maakte op het trainingsveld even buiten Barcelona. Voordat hij geblesseerd raakte tegen Getafe, speelde Barça's zomeraankoop tegen Espanyol in La Liga en tegen Juventus in de Champions League. Hij leverde een mooie assist aan Luis Suárez in de 5-0 overwinning in de Catalaanse derby in Camp Nou.