Nieuws April 2018

Dembélé wuift alle geruchten weg

Ousmane Dembélé werd bijna een jaar geleden gehaald door Fc Barcelona, maar de jonge Fransman weet, mede door blessureleed, nog altijd niet zijn stempel te drukken op het spel van de Catalaanse topclub. De aanvaller laat echter in gesprek met Téléfoot weten dat hij geen enkele intentie heeft om Barcelona alweer te verlaten. "Ik ga niet vertrekken na slechts één seizoen. Ik heb een vijfjarig contract getekend bij Barcelona. Ik zal hier nog voor een lange tijd zijn", benadrukt de twintigjarige Dembélé, die erkent dat er veel concurrentie is bij de koploper van LaLiga. "Het is Barcelona, natuurlijk is dat zo. Ik ben ook gewoon blij dat Philippe Coutinho deze winter erbij is gekomen." "Ik woon nu in Barcelona en heb een betere levensstijl dan toen ik in Dortmund woonde", vervolgt de jongeling. "Ik leefde niet gezond in Duitsland, maar daar raakte ik niet geblesseerd. Ik heb dit jaar veel stappen gemaakt in dat opzicht… Ik werk hard en heb veel aan mijn fitheid gewerkt. Ik ben veel naar de gym geweest, want ik werd snel moe. Ik ben misschien nog niet op mijn top, maar dat komt wel."

foto:www.fcbarcelona.com