Nieuws Augustus 2012

Eerste drie tijden competitie bekend

De starttijden van de eerste drie wedstrijden van het nieuwe seizoen zijn bekendgemaakt. FC Barcelona zal haar seizoensdebuut maken tegen Real Sociedad op zondag 19 augustus om 21:00u. Daarop volgen de Joan Gamper Trofee (maandag 20 augustus) en de return van de Spaanse Super Cup finale (donderdag 23 augustus).

In de competitie zal Barça zondag 26 augustus afreizen naar Pamplona om tegen Osasuna te spelen en deze wedstrijd zal al vroeg, namelijk om 19:00u, beginnen.

De derde competitiewedstrijd van het seizoen is thuis tegen Valencia, op zondag 2 september, en deze begint om 20:00u. De week daarna is er overigens een pauze ingelast in het competitieprogramma, wegens internationale verplichtingen.