Nieuws September 2014

Eerste werkdag Carles Puyol

De voormalige aanvoerder van het eerste elftal nam aan het einde van het seizoen 2013/14 afscheid als speler en startte maandag jl. aan zijn nieuwe baan bij FC Barcelona. Carles Puyol is de nieuwe rechterhand van technisch directeur Andoni Zubizarreta.

In het Ciutat Esportiva Joan Gamper startte de eerste werkdag van Puyol met een eerste introductie door Zubizarreta van het sport management departement van de club en een meeting met de nieuwe collega’s. Hierna gingen de twee naar het trainingsveld waar de ze coach Luis Enrique en de selectie aanschouwden. De training stond in het teken van voorbereiding op eerste de Champions League groepswedstrijd van aanstaande woensdag 20:45 uur tegen Apoel Nicosia.
Bekijk HIER de fotoreportage van de eerste werkdag.

Afgelopen weekend werd Puyol al door Zubizarreta rondgeleid in Camp Nou voorafgaand aan het competitieduel van Barça tegen Athletic Bilbao. De twee bekeken het duel in de presidential box.

Video: www.fcbarcelona.cat