Nieuws November 2015

El Clásico

De term 'Clásico'  is afkomstig uit Latijns-Amerika en wordt gebruikt om te verwijzen naar een directe ontmoeting tussen de twee grootste clubs in een competitie kampioenschap.
De uitdrukking is in Europa goedgekeurd om de wedstrijd te beschrijven tussen de twee grootste clubs in de Primera División die toevallig ook de twee grootste clubs in de wereld zijn.
Real Madrid versus FC Barcelona is geen gewone wedstrijd, dit is een wedstrijd wat een heel land tot stilstand zal brengen en miljoenen kijkers boeit over de hele wereld.
Vanaf 18:15 uur zaterdag zullen de ogen van de hele wereld gericht zijn op het Santiago Bernabéu

De vragen die worden gesteld door iedereen gaan over Leo Messi.
De beste speler in de wereld zit na een absentie van bijna twee maanden weer bij de wedstrijdselectie, hij heeft deze week voluit getraind en is fit verklaard, betekent dat 90 minuten, of hij zal starten op de bank?
Volgens Luis Enrique zal alles worden onthuld ongeveer één uur voor de aftrap.
De toegevoegde bonus is dat Ivan Rakitic ook hersteld is van zijn blessure en ook in staat is om de reis naar Madrid te maken.
Zo lijkt alles net op tijd op zijn plaats te vallen voor El Clásico.

Visca el Barça!!!