Nieuws Maart 2022

El Clasico Barça-dames in uitverkocht Camp Nou

Woensdag 30 maart spelen de dames van Barça in de return kwartfinale Champions League tegen aartsrivaal Real Madrid. Voor het eerst in de geschiedenis van het damesvoetbal van Fc Barcelona gebeurt dit in een uitverkocht stadion Camp Nou. Hiermee wordt het ook direkt de best bezochte damesvoetbal wedstrijd in de geschiedenis.
De uitwedstrijd werd reeds met 3-1 gewonnen, waardoor de verwachting overheerst dat Barça de halve finale Champions League gaat bereiken. Gezien de historie tussen de twee clubs, is dat ook een reeële gedachte. De dames van Fc Barcelona zijn ook in de competitie ongenaakbaar en stevenden reeds riant op het kampioenschap af met 25 overwinningen op rij.
Carlos Puyol, Mister Barcelona, kwanm de dames ook nog een hart onder de riem steken tijdens één van de laatste traingen vootr de match.