Nieuws Augustus 2008

Eto'o: "Het verleden bestaat niet meer"

Samuel Eto'o deed in de wedstrijd tegen Wisla wat een ieder van hem verwachtte; het maken van doelpunten. Tweemaal was hij slagvaardig (eerste en vierde doelpunt) maar buiten dat was ook zijn strijdlustigheid bewonderenswaardig. Na de wedstrijd doorbrak hij eindelijk zijn stilzwijgen met de pers. Gevraagd naar de rumoerige laatste twee maanden waarin hij in eerste instantie op de transferlijst werd gezet om vervolgens door de trainer alsnog toch tot de selectie toe te worden gevoegd, zei de Kameroener resoluut: "Het verleden bestaat niet meer. Het enige dat telt is vandaag en morgen. We zijn aan een nieuw seizoen begonnen en we hebben allemaal nieuwe illusies. Het belangrijkste is dat het elftal tegen Wisla gefunctioneerd heeft op de manier waarop de trainer het graag gezien had."