Nieuws Oktober 2011

Fàbregas dit weekend rentree

Deze week is Cesc weer aangesloten bij de groepstrainingen van het FC Barcelona. Maandag stond een lichte hersteltraining op het programma en Cesc Fàbregas deed een deel van de training mee. Dat was weer voor het eerst sinds hij op 1 oktober tijdens een training geblesseerd raakte aan de hamstring. Sindsdien heeft de middenvelder gewerkt aan zijn herstel.

De wedstrijd voor de Champions League tegen Viktoria Plzen komt voor de Catalaan nog te vroeg, maar naar verwachting is Cesc wel komend weekend al zijn rentree maken bij de La Liga wedstrijd tegen Sevilla.

Met 17 spelers van het eerste elftal en acht spelers van Barça B, Javier Espinosa, Oriol Rosell, Gustavo Ledes, Marc Bartra, Sergi Gómez, Carlos Carmona, Martí Riverola en Carles Planas, trainde Fàbregas op veld 2 van het Ciutat Esportiva Joan Gamper.

Alexis Sánchez werkt nog apart van de groep aan zijn herstel.