Nieuws Februari 2013

Facebook-campagne Audi voor El Clásico

Audi, officieel sponsor van zowel FC Barcelona als Real Madrid, komt met het oog op de Clásico in de Spaanse competitie met een ludieke Facebook-actie. Met de “Claim your seats”-campagne kun je stoeltjes claimen voor de Klassieker van a.s. 2 maart en unieke prijzen winnen. De hoofdprijs is een reis naar Madrid inclusief vluchten, hotelovernachting, een stads- én stadiontour en twee VIP-tickets voor Real Madrid – FC Barcelona. De tweede prijs is datzelfde arrangement, maar met twee reguliere wedstrijdtickets. Daarnaast worden er tien wedstrijdshirts van beide ploegen verloot, en kun je kans maken op één van de duizend inlogcodes voor Sport1 om de wedstrijd thuis te beleven.

De actie is gestart op 4 februari en loopt tot 22 februari, en dan worden de winnaars bekendgemaakt. Op de Facebook-pagina van deze actie kun je inloggen en krijg je een overzicht van alle beschikbare plaatsen in het Bernabéu Stadion. Twee van de beschikbare stoeltjes kan de deelnemer claimen: één voor de deelnemer zelf en de andere wordt als het ware gereserveerd door een vriend(in) te taggen. Je keuze voor de ring, vak en de stoelnummers leidt tot een lotnummer en met dit nummer maak je kans op de genoemde prijzen.

Doe snel mee, want het maximale aantal deelnemers is beperkt!

Ga snel naar www.facebook.com/audinl en doe mee!