Nieuws September 2012

Fan Club Barcelona drie jaar op Twitter

Dinsdag 11 september was voor de Fan Club Barcelona een dag met een feestelijk tintje. Drie jaar geleden heeft de redactie van de fanclub besloten dat er een Twitter account gewenst was. Hiermee was Twitter het eerste sociale media instrument dat de fanclub ging gebruiken, later volgde nog de accounts op Hyves en Facebook.

Via @PenyaBarcelona worden de Barça-fans automatisch geïnformeerd over het geplaatste nieuws op de website van de fanclub en op wedstrijddagen is er live verslaggeving van de wedstrijd met alle hoogtepunten.

Bij de start van @PenyaBarcelona werd er niet verwacht dat het zo'n succes zou worden. Op dit moment volgen meer dan 2800 Barca-fans de fanclub via Twitter en elke dag komen er nog nieuwe volgers bij. De meest besproken tweet van de fanclub is: Cesc en Piqué ruziën om Shakira.

Wil je ook altijd volledig op de hoogte zijn van het laatste nieuws over de mooiste club én fanclub van de wereld? Volg dan de Fan Club Barcelona via @penyabarcelona!