Nieuws Februari 2016

FC Barcelona grijpt naast oude bekende

FC Barcelona mocht na het opgelegde transferverbod voor het eerst tijdens een transferperiode weer spelers aantrekken, de club heeft daar echter geen gebruik van weten te maken.

Jordi Mestre, de vice-voorzitter van de club, liet maandag tijdens het gala van El Mundo Deportivo weten dat de club wel degelijk heeft geprobeerd om spelers aan te trekken. Voor Nolito is de club volgens Mestre zelfs een stap verder gegaan.
“Barcelona heeft er alles aan gedaan wat we dachten dat nodig was, en zelfs meer, om hem vast te leggen. We waren in onderhandeling met Celta en hebben meerdere aanbiedingen gedaan, alternatieve deals besproken en boden meer dan we konden, helaas wilde Celta niet meewerken aan een transfer”, zei Mestre tot slot.

Nolito speelde in het verleden voor Barcelona B en werd al enige tijd in verband gebracht met een terugkeer naar Barcelona. Munir en Sandro zullen hierdoor sowieso tot de volgende transferperiode de alternatieven blijven achter ‘MSN’.