Nieuws Januari 2016

FCB - Arsenal live zien?

Altijd al de sterspelers van FC Barcelona eens met eigen ogen willen aanschouwen in de Champions League en superster Lionel Messi, smaakmaker Neymar Júnior of de onnavolgbare Luis Suárez in actie willen zien?

Dat kan!!

Ook dit seizoen organiseert de Fan Club Barcelona, in samenwerking met NBD Sports, een Champions League reis naar de eerste thuiswedstrijd in de knock-out fase. Daarin treft Barça met Arsenal FC een tegenstander van formaat!

Het programma van deze bijzondere fanreis is inmiddels bekend. Meer informatie over deze reis vindt u HIER.

Voor de overige weekendreizen kunt u eenvoudig HIER een boekingsformulier aanvragen.

Boek nu een fanreis en win € 250,00!!
NBD Sports heeft dit seizoen voor alle fanreisdeelnemers een speciale aanbieding!

Als u dit seizoen één van onze fantastische fanreizen boekt, dan maakt u nu kans om € 250,00 van uw reisprijs terug te winnen. En . . . deze prijs geldt voor elke reis waardoor, inclusief deze Champions League wedstrijd, de prijzenpot in totaal maar liefst € 1.250,00 bedraagt!!

Wilt u ook € 250,00 winnen en heeft u nog geen reis geboekt?

Klik HIER voor meer informatie over deze speciale actie.