Nieuws Maart 2014

Ga mee naar Barça - City

Vrijdag is de Fan Club Barcelona weer vertrokken  met een groep fans richting Barcelona. Na aankomst op de luchthaven zijn de reizigers direct door naar Camp Nou gereisd om de stadion tour te doen en de groepsfoto te maken. Voor de zaterdag staat er een dag in de stad geplant en zondag wordt het weekend afgesloten met de wedstrijd in Camp Nou.

Wilt u nou ook eens een wedstrijd in Camp Nou meemaken? Dat kan, want voor de Champions League wedstrijd tegen Manchester City organiseert de Fan Club Barcelona in samenwerking met partner NBD Sports ook een reis naar Camp Nou. De Barça sterren verdedigen een 0-2 voorsprong tegen de huidige nummer drie van Engeland en kunnen de steun van alle fans zeer goed gebruiken. Want City met oud Barça speler Yaya Touré, de Spanjaarden  Negredo en Navas en andere sterren als Agüero en Nasri, zal er alles aan willen doen om toch de kwart finale van de Champions League te halen.

Als u met de Fan Club Barcelona mee wilt om uw favoriete spelers aan te moedigen, kijk dan snel op onze site.