Nieuws Oktober 2020

Hamstringblessure Jordi Alba

De vleugelverdediger van Barça vroeg in de 75e minuut van de wedstrijd tegen Sevilla om gewisseld te worden.

De tests die vanochtend zijn uitgevoerd, hebben bevestigd dat Jordi Alba een spierblessure heeft in de hamstrings van zijn rechterbeen. Hij is niet beschikbaar voor selectie, tenzij anders vermeld en de evolutie van de blessure zal de beschikbaarheid van de speler bepalen.

De vleugelverdediger van Barça vroeg om te worden vervangen in de 75e minuut van de wedstrijd tegen Sevilla, en in zijn plaats kwam Sergiño Dest, die zijn debuut zou maken voor de club en de eerste Amerikaan in de geschiedenis zou worden die een officiële wedstrijd speelde voor FC Barcelona.

Eerste sessie van de week

Na afloop van de wedstrijd trainden de beschikbare leden van de eerste ploeg deze maandagochtend bij Ciutat Esportiva. Met weer een internationale pauze voor de boeg, is het grootste deel van de spelers elders, maar voor degenen die hun land niet vertegenwoordigen, zal er op dinsdag om 11.00 uur een normale sessie zijn.

Foto: www.fcbarcelona.com