Nieuws Maart 2009

Henry: "Ik wil de Champions League winnen!"

Eén van mijn hoofddoelen dit jaar is het winnen van de Champions Leaugue. Ik heb die prijs nog nooit gewonnen en ben er helemaal op gefixeerd. (in 2006 werd Henry uitgeschakeld in de finale door ....Barcelona)
Ik wil persé naar Rome. Dat zal niet meevallen, want Bayern Munchen is een erg sterk team en zij verkeren in grootse vorm. Zij hebben hele goede spelers zoals Miroslav Klose, Luca Toni, Bastian Schweinsteiger en bovenal mijn landgenoot Franck Ribery.
Maar eigenlijk zijn alle tegenstanders in deze fase goede teams.
Eerst uit of thuis spelen heeft niet altijd hetzelfde effect. Wij moeten gewoon proberen om thuis een goed resultaat te maken. Dat geeft rust voor de uitwedstrijd.
Eén team had ik liever niet geloot, en dat was mijn voormalige club Arsenal. Dat is altijd een heel apart en vreemd gevoel en dat heb ik liever niet.