Nieuws Februari 2019

Het aftellen tot El Clásico is begonnen!!

Mis niets van Real Madrid - FC Barcelona en kom zaterdag 2 maart bij de Fan Club Barcelona gezamenlijk op een groot scherm de Spaanse klassieker kijken!!

Iedereen met een FCB-hart is van harte welkom, mits vooraf HIER aangemeld!!

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom!! Neem er zo veel mee als u wilt!!

Hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Voor de aanwezige kids is er een speciale quiz waar een mooie FCB-prijs mee gewonnen kan worden én de mooist uitgedoste kleine Barça-fan krijgt ook een speciale prijs!

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk 3 loten voor de loterij met weer tal van prachtige Barça-prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Klik HIER voor het programma en meer informatie over de feestavond.

Tip voor de kids: neem je voetbal mee, want er mag op het hoofdveld gespeeld worden!

Wilt u niets missen van El Clásico?

Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!!

U komt toch ook?