Nieuws April 2011

Het nieuwe magazine is uit!

Het derde magazine van het seizoen is uit. We beginnen deze uitgave met een exclusief interview met 'toch een beetje onze' middenvelder Ibrahim Afellay. Verder artikelen over Messi's Gouden Bal, Barça's historie betreffende diezelfde trofee en een steunbetuiging aan steunpilaar Éric Abidal. We vervolgen met items over 'Qatardiola', hoofd jeugdopleiding Guillermo Amor, maar liefst drie fanreizen, de aanstaande droomfinale in de Copa del Rey, de vele records van Barça (een nieuwe rubriek), een 'bijzondere ervaring in Valencia', wederom 'Barcelona effe anders' en tot slot een exclusief interview met oud-speler Phillip Cocu.

Het magazine 'Barcelona' wordt gratis toegezonden naar leden van de Fan Club Barcelona.

Klik hier om het fanclubmagazine te bekijken (het laden duurt even, maar u krijgt dan ook iets moois te zien).