Nieuws Oktober 2012

Het nieuwe magazine is uit!

De eerste editie van het fanclubmagazine van dit seizoen is verschenen. Het blad is gisteren (donderdag) naar de post gebracht, waardoor de meeste leden het blad waarschijnlijk al vandaag op de deurmat zullen aantreffen.

Deze uitgave begint met de Europees voetballer van het jaar, Andrés Iniesta, een inleiding op het nieuwe seizoen, de nieuwe technische staf, onder leiding van ‘Professor’ Tito Vilanova. Natuurlijk stellen we de nieuwkomers Alex Song en Jordi Alba voor, gevolgd door een interview met laatstgenoemde en als te doen gebruikelijk doen we ook verslag van de voorbereiding.

In het midden vindt u, zoals u dat ondertussen al jaren gewend bent, een prachtige uitklapposter met o.a. de portretten van alle spelers en eigen posters van het Team en aanvoerder Xavi Hernández.

In het tweede deel starten we met een nieuwe langlopende serie, genaamd ‘Achter de schermen’, waarin we u een blik gunnen in de werkzaamheden, die de verschillende vrijwilligers verrichten om uw fanclub draaiende te houden. Onze voorzitter is als eerste aan de beurt. We vervolgen met de vaste items over de Records van Barça en Ontdek Barcelona. ‘De hobby van . . ‘ is een nieuw rubriek en gaat de eerste keer over ‘Hiphop Pinto’. Voorts doen we verslag van de ‘Messi foto actie’ van het NRC, hebben we een exclusief interview met voormalig Barça speler en de huidige coach van Feyenoord, Ronald Koeman. We sluiten af met de nieuwe ledenrubriek, waarin dit keer onze zeer jonge journalisten Maarten de Schutter en Jacco Meeuwis voor het voetlicht treden.

Klik hier om even door het blad te bladeren (het "laden" duurt even).