Nieuws Juni 2019

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (dinsdag) is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen op de deurmat zien vallen.

Met veel genoegen presenteren wij het laatste nummer van het seizoen, waarin we uiteraard terugkijken op het turbulente slot. Het onomstreden landskampioenschap geeft eens te meer de hegemonie in Spanje aan. Met 8 uit 11 een ongekende prestatie. Daartegenover staat de pijnlijke aftocht in Europa, gevolgd door de gelaten nederlaag in de finale van de Copa del Rey. De hoogte- en dieptepunten worden door Gerard Piqué in een veelzeggend interview verwoord.

Met trots kunnen we u verder een exclusief interview met bondscoach en oud-Barça speler Ronald Koeman voorschotelen. Ronald heeft Barça nog altijd diep in zijn hart en hij wil het liefst zoveel mogelijk Nederlandse spelers in het blaugrana shirt: “Dat is alleen maar goed voor hun ontwikkeling”. Onderwerpen als de perfecte vrije trap en de geest van Cruijff leveren leuke gespreksstof op.

Wie weet zien we Koeman ooit terug als coach van FC Barcelona. En hoe mooi is het dat de (toekomstig) Barça-coach dan erelid van de fanclub is. Op 6 mei jongstleden trad Ronald namelijk toe tot het prachtige rijtje met ereleden als Johan Cruijff en Johan Neeskens.

In de vaste rubrieken staan we bij de dames stil bij de veelbelovende Europese prestaties in de Champions League. En speciaal voor de social media-liefhebbers onder de leden is er een exclusief interview met landgenoot Aviv Shoshan, dé contentmaker van FC Barcelona. Wederom een grote diversiteit aan onderwerpen. We wensen u veel lees- en kijkplezier!

Klik hier voor een eerste indruk van het nieuwe magazine!