Nieuws September 2019

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (dinsdag) wordt de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen op de deurmat zien vallen.

Een nieuw seizoen, een nieuw elan! Het is voor de redactie een uitdaging geworden om de vele gebeurtenissen in het zomerreces en bij aanvang van het nieuwe seizoen binnen de 36 pagina’s van het magazine te krijgen. Vergezeld met mooie foto’s is dat prima gelukt. Uiteraard komen de nieuwe spelersaanwinsten voldoende aan bod, met ‘onze’ Frenkie de Jong en Antoine Griezmann als blikvangers.

Het Nederlands contingent binnen FC Barcelona werd afgelopen maanden behoorlijk uitgebreid, hetgeen de band tussen de club en Nederland alleen maar versterkt. Voor onze fanclub een goede ontwikkeling. Zo kwamen Ludovit Reis en Mike van Beijnen van respectievelijk FC Groningen en NAC naar Barça B en verbond ex-blaugrana Patrick Kluivert zich aan het technische hart van de jeugdafdeling van La Masía.

Als slagroom op de taart was er in augustus de onthulling van het Johan Cruijff standbeeld voor Camp Nou én de opening van het ‘Estadi Johan Cruyff’ in Sant Joan Despí. Prachtige eerbetonen waar onze fanclub bij aanwezig kon en mocht zijn. Genoeg Hollandse ingrediënten in een blaugrana magazine, hoe mooi kan het zijn.

Klik hier voor een impressie van het nieuwe magazine.