Nieuws December 2021

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen (woensdag) op de deurmat zien vallen.

De onrustige periode waarin onze Club zich momenteel bevindt, gaf de redactie ongekende mogelijkheden tot het schrijven van artikelen. In Can Barça gebeurt van alles en dus was het kiezen welke onderwerpen we wel of niet te plaatsen. Uiteraard konden we niet om de nieuwe coach Xavi Hernández heen, evenmin aan het trieste afscheid van Ronald Koeman. Bij het voorstellen van nieuwe jeugdspelers moesten er keuzes gemaakt worden. Momenteel debuteert er bijna elk weekend een nieuw talent in het eerste elftal, het is amper bij te houden. We kozen ditmaal voor Nico en Gavi, die zich in rap tempo in de basis hebben weten te werken. Ruimte voor Golden Boy Pedri was ook een zekerheidje en wat te denken van de verrassende terugkeer van Dani Alves.

We mogen zeker niet de Gouden Bal voor Alèxia Putellas vergeten en, oh ja, er was ook nog een Maradona Cup. Het kon niet op, want de fanclub zag ook een eerste fanreis en de eerste penyabijeenkomst sinds de pandemie doorgang vinden. U begrijpt het al, het magazine staat boordevol artikelen, die u op het gemak tijdens de feestdagen kunt lezen. Is het magazine niet genoeg, dan verwijzen twee boekrecensie naar nog veel meer Barça-leesvoer. Van het boek ‘Tranen van Messi’ kunt u zelfs een exemplaar winnen! Doe mee aan de prijsvraag en eigen u het eerste door een Nederlander geschreven boek over Messi toe!

Hieronder een preview van het nieuwe magazine.