Nieuws Oktober 2023

Het nieuwe magazine is uit!

Afgelopen vrijdag is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht.

De regels voor verzending van periodieken, zoals ons magazine, zijn door PostNL eenzijdig aangepast. Gevolg is dat het bezorgen langer duurt, dan de '24-uurs bezorging', zoals we die tot nu toe kenden. We kunnen daarom op dit moment helaas niet precies zeggen wanneer het magazine bij u op de deurmat valt. We verwachten dat dat morgen (dinsdag) of woensdag zal zijn.

De fanclub bestaat dit seizoen 25 jaar!! Deze editie betreft het eerste fanclubmagazine van onze zilveren jubileum-jaargang! De redactie heeft er met veel plezier aan gewerkt!

Bij ieder begin van een seizoen is het met de spelersaanwinsten kunst- en vliegwerk om ze op een goed geïnformeerde manier voor te stellen aan de fanclubleden. De vijf aanwinsten hebben in dit magazine ieder een apart verhaal te vertellen. Middels interviews met Ílkay Gündoğan en Alejandro Balde krijgen we een idee hoe de vlag er binnen de selectie voorhangt.

Bij de dames van FCB Femení mochten we deze zomer Esmee Brugts verwelkomen! De Heinenoordse ziet een droom in vervulling gaan en geeft de vrouwenselectie weer een Oranje tintje. Er heerst bij Barça overal optimisme, net zoals bij de fanclub, dat haar 25-jarig jubileum aftrapt met een interview met oprichters Peter, Cor en Johan.

Verder gingen de redactie en onze huisfotograaf voor u op bezoek bij de openingswedstrijd van het seizoen en krijgt u, in geuren en kleuren, uitleg hoe een bezoek aan het Olympisch stadion op de Montjuïc het best kan worden beleefd. Uiteraard staan we ook stil bij het debuut van Johan Cruijff bij Barça, dit jaar exact 50 jaar geleden.

Kortom, genoeg leeswerk (met veel fantastische ‘eigen’ foto’s) om u in Barça-sferen onder te dompelen!

De redactie wenst u veel lees- en kijkplezier!