Nieuws Juli 2012

Hij is ongelofelijk!

Na 20 jaar keert het Dream Team van de USA weer terug naar Barcelona. Het basketbal team bereid zich met een laatste oefenwedstrijd voor op de Olympische spelen van Londen. Enkele bekende namen van dit team zijn de NBA spelers LeBron James, Kevin Durant en Kobe Bryant.

De wedstrijd die dinsdagavond wordt gespeeld in het Palau Sant Jordi, is een vriendschappelijke wedstrijd tegen Argentinië. Misschien was het de locatie van het interview of misschien kwam het door de tegenstander, maar de NBA spelers prezen het voetbal van Barça. Ook de superster van Barça, Leo Messi ontving lovende woorden van de topspelers uit Noord-Amerika.

Kobe Bryant nam geen blad voor zijn mond als de gelegenheid er was om te praten over FC Barcelona en Messi. “Messi is de beste! Het beste!! Ik heb eens de kans gekregen om een van zijn trainingen te bekijken en had er echt van genoten”, aldus de Los Angeles Lakers-ster.

De meest waarde volle speler van de NBA, LeBron James, sprak zijn lof uit over La Masia opleiding. Ook hij had nog lovende woorden voor Messi. “Messi is de beste speler van de wereld en als hij het nog niet is, zal hij ook de beste voetballer ooit worden”, zei de Miami Heat speler.

Kevin Durant: “Hij is een ongelofelijke speler” en met deze woorden sloot hij zich aan bij zijn twee landgenoten. “De beste van de wereld. Ik heb hem zien spelen en hij is echt ongelofelijk”, kwam er uit zijn mond.

Gerelateerd nieuws