Nieuws Maart 2009

Iniesta weer fit

Na een kleine twee weken blessureleed zal Iniesta weer bij de selectie zitten voor de wedstrijd van morgenavond bij en tegen Mallorca. De kleine middenvelder is twee weken out geweest met een lichte spierblessure.

Het is overigens nog niet zeker of hij al volledig wedstrijdfit is. Een invalbeurt zal waarschijnlijk het maximaal haalbare zijn. FC Barcelona vertrekt pas morgenvroeg per vliegtuig naar Mallorca. Dit om zo efficient mogelijk om te gaan met de tijd. Het drukke programma staat een ruime reistijd momenteel niet toe. Zaterdag staat er namelijk alweer een competitiewedstrijd op het programma en volgende week woensdag ontvangen de blaugranas thuis Olympique Lyon voor de Champions League.