Nieuws Juli 2011

Ja, ik wil

Sinds het najaar van 2010 is het mogelijk om te trouwen in Camp Nou. Afgelopen zaterdag was het zo ver, het eerste huwelijk in het Barça stadion. Twee supporters, Iban Anglada en Sigrid Sans, stapte er in het huwelijksbootje.

Dit paar gaf als eerste hun Ja-woord in de Roma zaal, dit is de grootste lounge in het stadion. In het bijzijn van ongeveer 260 gasten, gebruikte het bruidspaar ook andere ruimten in het stadion. Zo werd bijvoorbeeld het banket genuttigd op het nieuwe terras. Het gezelschap was ook op het speelveld te vinden. Hier werden op de grote schermen alle doelpunten van het seizoen 2010-2011 getoond. Uit de speakers klonk het Clublied en het bruidspaar werd verrast toen de speaker het paar en hun gasten welkom heette en ze feliciteerde met het eerste huwelijk in Camp Nou in de geschiedenis van de club.

Het echtpaar, beide Catalanen, waren al geïnteresseerd in trouwen in het stadion, sinds de mogelijkheid werd aangekondigd. Socio 171.558 is nu de vrouw van een ex-Barça ijshockeyspeler. FC Barcelona hoopt dat er nog vele bruidsparen zullen volgen.