Nieuws April 2018

De Fan Club Barcelona organiseert op
zondag 6 mei tijdens 'El Clásico'

FC Barcelona - Real Madrid

een penyabijeenkomst voor haar leden en hun introducés.

We hopen met zoveel mogelijk fans uit de Lage Landen de blaugranas aan te moedigen!

Ben je (nog) geen lid bij de fanclub, maar heb je wel een FCB-hart?
Meld je aan en kom als introducé!!

Op een groot scherm kijken we in de Business lounge in het stadion van FC Dortdrecht de wedstrijd. De zaaldeuren gaan om 17:00 uur open.

Speciaal voor de kinderen is er een Barça Quiz, krijgt de mooist uitgedoste (kleine) Barça-fan een speciale prijs én na afloop van de wedstrijd hebben we natúúrlijk de grote loterij met diverse officiële FCB-artikelen!!

De toegang bedraagt slechts vijf euro per persoon, wat u toegang geeft tot het evenement inclusief drie loten voor de loterij en deelname aan de blinde voetbalpool.

Tip voor de kids: neem je voetbal mee, want er mag gespeeld worden op het hoofdveld!

Er is nog plek, dus kom met familie en vrienden, uitgedost in blaugrana, naar Dordrecht!

Meld u snel HIER aan voor de penyabijeenkomst!!