Nieuws September 2012

Kom el Clásico kijken bij de Penya!

Ondanks een verschil na vier speelronden van acht punten, belooft el Clásico op zondag 7 oktober a.s. weer een legendarische avond te worden.

Diverse Barça-spelers geven aan dat de titelstrijd nog lang niet gestreden is en er nog veel kan gebeuren. Zo vertelde Cesc Fàbregas in de persconferentie na de Champions league wedstrijd tegen Spartak Moskou: “We willen het verschil tussen ons en Real intact houden. Het gaat wel erg lastig worden. We geloven in onze stijl en alles ziet er goed uit. Maar het is te vroeg om te zeggen dat de titelstrijd voorbij is. Real blijft een geweldige ploeg.” Sergio Busquets vertelde eerder deze week: “We willen op het veld de winst behalen, aan andere clubs denken we niet. Het verschil tussen de clubs is enorm, maar we zijn pas net begonnen. Het is het doel om iedere wedstrijd te winnen en niets meer dan dat.”

Wil je ook niets missen van de Spaanse klassieker? Kom dan naar de penyabijeenkomst van de Fan Club Barcelona en meld u HIER aan!

Deze keer is de penyabijeenkomst in het Rat Verlegh stadion van NAC Breda. De aanvangstijd van de wedstrijd is 19:50 uur. Om voldoende tijd te hebben voor het voorprogramma (buffet, rondleidingen en de Barça Quiz) gaan de deuren van de zaal 'De Cordial' om 16.30 uur open voor de leden én hun introducés. Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, collega’s, teamgenootjes, etc. van harte welkom, want hoe meer Barça-fans des te gezelliger wordt het!

De eerste rondleiding door het Rat Verlegh stadion en Indische buffetronde is om 17:00 uur en om 18:00 uur volgt de tweede ronde. De Barça Quiz wordt om 18:45 uur gehouden. We sluiten om 22:00 uur de Penya af met de uitslag van de blinde pool en de loterij.

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij met weer tal van prachtige prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool. Vanzelfsprekend wordt ’s avonds het aloude bekende en altijd uitstekende Indische ‘NAC avondbuffet’ voor € 15,00 p.p. verzorgd.